WILT, Tom Sharpe

Henry Wilt està fart de tot. A raó d’uns esdeveniments que fan vesar el got, decideix, amb unes copetes de més, assajar l’assassinat de la seva dona que tantes vegades ha imaginat. Vesteix a una nina inflable com la seva dona, i la deixa anar accidentalment en un forat d’una obra prop de l’institut on treballa. Els obrers  es confonen i creuen distingir una dona abans que tones de ciment caiguin sobre ella. L’embolic està assegurat.
Un resum de la trama pot resultar atractiu per persones que busquen una novel·la per riure. Però a mi l’únic que em podia treure era algun somriure.  Jo que tenia tantes ganes de riure…! Les critiques que vaig llegir abans de llegir-lo prometien més del que em vaig trobar. Però és entretingut, certs moments tenen la seva gràcia i en això de l’humor, ja se sap, hi ha de tot tipus i per tothom.

L’èxit d’aquesta novel·la va animar a l’autor, Tom Sharpe, a escriure més desventures sobre en Wilt. A mi no em ve de gust llegir-ne res més.

Deixa un comentari

