CUMBRES BORRASCOSAS, Emily Brönte

Tot just acabada la meva lectura d’Orgull i prejudici, i delectant-me en la bonica sensació que em deixà, vaig prosseguir les meves lectures. Àvida de novel·les romàntiques per seguir mantenint aquesta sensació, vaig començar Cumbres borrascosas. Evidentment, fins a dia d’avui, no tenia ni idea de l’argument. El cop de martell va ser brutal, vaig baixar dels núvols per trobar-me en un llòbrec i gris paisatge, on ja en les primeres pàgines se’ns mostren uns personatges inquietants, insociable, gairebé trets del mateix infern, per descobrir més endavant la història que els uneix. Una història on la maldat de Heathcliff predomina sobre la voluntat dels protagonistes, turmentat i alienat per l’amor que sent per Catherine.
Hi ha una sensació d’angoixa i angoixa durant tot el llibre que no aconsegueixes desfer gairebé fins al final, i mai del tot. I tot i així és una lectura apassionant.
Anuncis

Deixa un comentari

