EL CUADERNO DE NOAH, Nicholas Sparks

La història d’amor entre els dos protagonistes en la seva joventut és bastant previsible. Em va disgustar fins a gairebé abandonar la lectura. Fugia de la novel·la rosa i aquesta s’assemblava terriblement a una d’elles. Em vaig convèncer d’acabar-la. I em vaig trobar amb un preciós relat sobre haver arribat al ocàs de la vida, com es viu, que se sent, que es recorda, com es sobreviu a les malalties, que el que fa mal no és res físic, com s’intenta sobreviure a l’ésser estimat … Em vaig emocionar, però no només pels protagonistes, sinó per la història en si, perquè podria ser la història de qualsevol que arriba a aquesta edat. És realment emotiu. Val la pena llegir aquest llibre per només aquestes pàgines? No.
PD: encara em pregunto com vaig ser capaç de comprar aquest llibre amb aquesta portada, massa “rosa” com per atraure l’atenció d’algú que busca alguna cosa diferent. Misteris de la ment humana …
Deixa un comentari

