LA CARRETERA, Cormac McCarthy

Vaig deixar a mitges aquesta novel·la fa uns mesos perquè va arribar a un punt que no podia amb ella de pur avorriment. Ahir la vaig acabar, i el final em va semblar igual de decebedor.

Crec que McCarthy abusa de la idea de fer quelcom diferent sobre un tema molt utilitzat i s’hi recrea molt en situacions insulses i repetitives (com els diàlegs), narrant-les amb aire dramàtic (perquè això si, de narrar en sap una estona llarga) per donar-li una intensitat que jo no li he trobat i sense acabar de desenvolupar res. El nano és tan hieràtic que li donaries un parell de gleves a veure si espavila. A mi el que em va acabar creant és cansament, fam, i tristesa, però res d’estima cap a la novel·la en si.

2 pensaments sobre “LA CARRETERA, Cormac McCarthy

Deixa un comentari

