BONA DIADA DE SANT JORDI!

Anuncis

3 pensaments sobre “BONA DIADA DE SANT JORDI!

  1. Amadeu diu:

    Hola, noia! A mi m’han regalat “Olor de Colònia” de Sílvia Alcàntara. Sembla que ha tingut molt bona acollida entre el públic i com a casa saben que m’agraden les coses nostàlgiques, doncs… aquesta història de com era la vida en una antiga colònia tèxtil, pot coincidir amb el meu gust. Ja t’ho explicaré!!! I tu, com va anar la diada?

    • Rosella diu:

      Hola Amadeu!
      Em va encantar Olor de colònia!!! És molt xulo, ja em diràs que et sembla. La meva diada molt bé també, em van regalar/vaig obligar que em regalessin Roger de Flor de Kostas Kyriazis, degut a que un amic s’ha implicat en la seva publicació i no està de més donar-hi un cop de mà (tot i que si no m’agrada li tiraré pel cap jajajaja). Jo vaig regalar Los Caminantes de Carlos Sisí (una de zooooombies que tant ens agrada a la meva parella i a mi) i al meu pare li vaig regalar El poder del perro de Don Winslow (a tots dos ens agrada la novel·la negra). Ja veus que jo compro per ells i per mi jajajaja Quins llibres vas regalar?

  2. Amadeu diu:

    Hola, Txell! T’acabo d’escriure un missatge a Roselles del Facebook… i és que tenim tants llocs on comunicar-nos, que ja no sé quin és el més adient, je, je. Enguany, només he regalat “Maletes perdudes” de Jordi Puntí. La llibretera del poble me’l va recomanar com a molt entretingut i després he vist que ha tingut força èxit de vendes. A les filles, no els he comprat cap, doncs la petita a penes llegeix i la gran que sí ho fa en els desplaçaments en tren a Barcelona, es nodreix dels molts llibres que tenim a casa. Precisament hores d’ara, m’ha “pispat” un que jo tenia a punt, “Una tempesta” de l’Imma Monsó, que com t’explico en el meu missatge, s’ha posat d’actualitat a casa nostra, je, je. Bé, com sempre, espero amb delit les teves opinions lectores, doncs malgrat tinc una llarga llista d’espera, t’has convertit en un bon punt de referència per a mi. Un petó i una abraçada ben forts!!!

Deixa un comentari

