RESUM LECTURES ANY 2010

I ha arribat el moment de fer el resum anual de lectures.

Fent una mica d’auto-crítica, em decepciona que hagin sigut tan poquetes. Va haver-hi un moment, a l’estiu, que vaig sentir cert bloqueig i rebuig cap els llibres, i alhora el cinema clàssic rebia tota la meva atenció.  Com també han fet els llibres, aquest art m’ha donat moments magnífics.

Però em recrimino aquesta pèrdua d’interès per la lectura, que espero recuperar en el nou any. El Club de Lectura i els Jocs Literaris d’en Jesús M. Tibau seran uns bons aliats.

En verd, els llibres. En vermell, els còmics.

1.- Quiet, Màrius Serra

2.- Crónica de una muerte anunciada, Gabriel García Márquez

3.- Maria i jo, Miguel Gallardo

4.- El roig i el negre, Stendhal

5.- Indignación, Philip Roth

6.- Els jugadors de whist, Vicenç Pagès

7.- Fin, David Monteagudo

8.- Yo maté a Adolf Hitler, Jason

9.- Sin hogar ni lugar, Fred Vargas

10.- Patrimonio, una historia verdadera, Philip Roth

11.- L’Auca del Senyor Esteve, Santiago Rusiñol

12.- Pregunta-ho a la pols, John Fante

13.- Maldito karma, David Safier

14.- El guardián entre el centeno, J. D. Salinger

15.- Laia, Salvador Espriu

16.- Los muertos vivientes núm. 9, 10, 11, 12

17.- Apocalipsis Z: Los dias oscuros, Manel Loureiro

18.-  Solitud, Víctor Català

19.- La vídua descalça, Salvatore Niffoi

20.- La campana de vidre, Sylvia Plath

21.- Les veus del Pamano, Jaume Cabré

22.- Matadero cinco, Kurt Vonnegut

23.- Los caminantes, Carlos Sisí

24.- Miracle a Llucmajor, Sebastià Alzamora

25.- Escupiré sobre vuestra tumba, Boris Vian

26.- Senyoría, Jaume Cabré

27.- Los que van a morir te saludan, Fred Vargas

28.- Sempre en capella, Lluïsa Forrellad

Anuncis

2 pensaments sobre “RESUM LECTURES ANY 2010

  1. Jesús M. Tibau diu:

    Gràcies, m’alegra saber que els jocs literaris poden estimular la lectura. D’aquesta llista n’he llegit uns quants, però em quedo, sobretot, amb Patrimonio, de Philip Roth, un llibre impressionant que recomano sempre, tot i la seva duresa.

Deixa un comentari

