El dia més feliç de la seva vida

Com que els Relats Conjunts estan de vacances, la Carme fa la substitució estiuenca. Aquí la meva aportació, amb una foto de Barbollaire:

14398989220_86c0125005_z

Es va acostar mentre escuràvem les enèsimes copes de vi. Recollint-se el baix del vestit de lli blanc, s’assegué i deixà la seva copa amb les nostres, sobre un d’aquells coixins de disseny intencionadament ètnic escollits per l’ocasió, i que estaven repartits per tot el jardí.

Estava radiant, preciosa. No podia ser d’altre manera. Una flor nívia ressaltava en la seva melena fosca,  i m’enlluernaven els seus ulls humits i la felicitat que desprenia el seu somriure.

Parlava, gesticulava, movia els llavis, però amb prou feines la sentia. I no era per la musica, que si que estava forta, però no era per això. Vaig descordar-me un altre botó de la camisa, feia xafogor, necessitava una mica d’aire. Tot havia sortit perfecte, ens deia, als convidats els hi havia agradat la festa, s’ho estaven passant bé. Embadalits, somrients, assentírem amb el cap.

La núvia,  la meva filla, l’amor de la meva vida que ara també era l’amor d’un altre, va aixecar-se d’aquells coixins de disseny ètnic, molt encertats per un casament eivissenc com aquell, prometent amb un gest que ara tornava.

La seva mare va posar una mà càlida sobre la meva mentre ella s’allunyava de nosaltres. No la vaig mirar, avergonyit de les llàgrimes que em corrien galtes avall, i em vaig aixecar a buscar una altra copa.

Anuncis

12 pensaments sobre “El dia més feliç de la seva vida

  1. carmerosanas diu:

    Roselles, que a mi també em fas lliscar les llàgrimes, galtes avall. És unrelat bonic, tendre i sorprenent… No m’esperava que fos el pare de la núvia. Dolçament sorprenent, vaja!!

    Gràcies per participar… Ja sabia jo que la foto d’en Barbollaire donaria molt de joc.

    • Roselles diu:

      Vaja, no m’havia adonat de la incongruència corbata-boda eivissenca! Bé, es podria donar per fet que en un casament eivissenc hi ha qui tira pel clàssic i no vol participar en depèn de què, però m’estimo més corregir-ho. Gràcies per l’apunt!

Deixa un comentari

