Lectures tercer trimestre 2014

Vet aquí el resum del tercer trimestre del 2014. En principi feia aquests resums per incloure els llibres dels que no n’havia escrit cap post, però últimament m’estic lluint i els dos últims trimestres no he deixat ni un sol llibre sense comentar.

Tot i haver estat gairebé un mes sense agafar un sol llibre “per culpa” de les vacances (si teniu fills m’entendreu), l’aturada no ha afectat el meu ritme lector, i he reprès el setembre amb ganes.

I a sobre he tingut la sort de gaudir de les lectures, m’ho he passat bé amb totes. No em passa sovint, això!

L’aspecte negatiu, si es pot dir així, es que m’he adonat que fa temps que no toco ni un còmic. Amb el kindle ja no em fa falta anar a la biblioteca, però quan hi anava sempre acabava passant-me per la secció de còmics. Pel pròxim trimestre intentaré posar-hi remei.

————————

El misterio del cuarto amarillo, Gaston Leroux.  Un assassí que desapareix en una habitació tancada. L’enigma està servit.

14, Jean Echenoz. Relat cru sobre un soldat enviat a les trinxeres als inicis de la Segona Guerra Mundial.

L’Adversari, Emmanuel Carrère. Un altre relat cru, aquest cop sobre un fet real, on res era el que semblava. El perquè tot va acabar amb un pare de família que mata a la seva família i als seus pares.

La estrategia del pequinés, Alex Ravelo. O el perquè no és bona idea robar a un cap de la màfia.

Nèmesi, Philip Roth. La pólio s’acarnissa sobre Newark a principis dels anys 40.

El caso Collini, Ferdinand Von Schirach. Un advocat novell porta el seu primer cas, en el que un assassí sexagenari mata violentament a un octogenari.

La invención de morel, Adolfo Bioy Casares. Un fugitiu de la justícia acaba en una illa deserta on es succeeixen fets estranys.

Galveston, Nic Pizzolatto. Ambient noir per una història tèrbola, on fugir

Nudos y cruces (Rebus 1), Ian Rankin. Primera novel·la com a protagonista John Rebus, un ex-militar que ara és inspector d’Edimburg.

Un apunt: 

Una mirada enrere: Primer trimestre 2014 i segon trimestre 2014.

Anuncis

4 pensaments sobre “Lectures tercer trimestre 2014

  1. XeXu diu:

    Gens malament, bona feina en uns dos mesos, segons dius. D’aquests només he llegit ’14’ i no el vaig saber entendre. Només n’he llegit bones opinions i a mi em va deixar força indiferent, la veritat.

    Jo faré el recull dels títols llegits a final d’any, però la llista serà més minsa que la dels anys anteriors. Em sap greu, però és el que hi ha!

    • Roselles diu:

      Bones Xexu! Ja ho dic en el primer resum de l’any, en un trimestre vaig llegir més que en tot l’any passat. No conec ningú que no hagi tingut una sequera lectora. Mentre les lectures, encara que poques, hagin sigut bones, no hi ha perquè no sentir-se satisfet.
      Al meu club de lectura van comentar 14, però estava amb una galipandria que no em va deixar sortir de casa. M’hagués agradat anar-hi només per assegurar-te (o no) que hi ha gent amb qui segur que comparteixes opinió! 😉
      Salutacions!

  2. Botika diu:

    Força bé, no? No n’he llegit cap d’aquests ni crec que ho faci en les properes setmanes, m’acaben de regalar l’últim del Ken Follet…
    Però sí que m’apunto “Nèmesi”, ja n’he llegit unes quantes bones ressenyes.

    • Roselles diu:

      Bones Botika!
      Nèmesi em va agradar més en la segona lectura, a veure si tens més sort i et satisfà en una sola lectura.
      Ostres, el Ken Follet, fa temps que li vaig perdre la pista… de joveneta el vaig llegir molt, i no em refereixo només a Los pilares de la tierra. Veig que ara es dedica a escriure totxos, estaràs ben distreta!
      A mi de moment em té ben distreta Bevilacqua & Chamorro 😉

      Salutacions!

Deixa un comentari

