CANVI D’IMATGE

Aquest canvi d’imatge ve de la necessitat de tenir un blog amb les lletres més grosses. No em costa admetre que l’edat no perdona (TOT I QUE tampoc sóc tan gran).

I quan una ha estat miop tota la vida, no li fa res reconèixer, una vegada més, que no s’hi veu.

No hi ha gaires temes a triar a WordPress. O sí que hi ha a triar, però no pots modificar aquestes petiteses, com la mida de la lletra, cosa que si et permet el Blogger. Però havent provat els dos, no canvio l’un per l’altre.

De moment.

Anuncis

8 pensaments sobre “CANVI D’IMATGE

  1. Pons diu:

    No està malament aquest look & feel

    La gent normal que té problemes amb la vista es posa ulleres, no?

    Si les lletres de les web son petites prova amb la tecla “ctrl” i la tecla “+” alhora 😛

    • Roselles diu:

      Eh que m’ha quedat mono el bloc? hehehe

      I qui diu que no les porto? Sóc el tipus de miop de portar ulleres i lents de contacte. El que necessito ara són un parell de lupes, però peco de presumida i no les veig gaire estètiques.

      Ja he fet servit algun cop el control +, i això que tinc el chrome al 125% de zoom. I també fa temps que vaig posar les lletres del kindle més grans (quin descans, tu). Per això imagino que deu ser cosa de no treure el nas dels llibres, i clar, de l’edat. Ja t’arribarà 😉

  2. XeXu diu:

    Fa poc me les he hagut de veure amb un worpress i va resultar que vaig descobrir que et posen mil i un problemes per canviar qualsevol cosa. Llavors, no sé on està l’avantatge de wordpress, jo tenia entès que et deixava molta llibertat per muntar-te el blog com volies, i potser és així… si pagues. Blogger ho posa fàcil, i tot i que algun dia ens tancaran la paradeta i ens quedarem amb un pam de nas, tampoc el canvio, et deixa tocar-ho gairebé tot.

    • Roselles diu:

      Bones Xexu!
      Jo he fet servir tots dos, de fet aquest bloc va començar a blogger (allà per l’any de la picor). Vaig provar el wordpress per curiositat i em va agradar molt les facilitats per administrar-ho. I visualment, per molt que blogger et deixi manegar més, m’agrada més la sobrietat dels temes de wordpress.
      I com a curiositat, si ets de blogger no sols sortir al buscador de google a no ser que tinguis moltes visites diàries.

  3. Botika diu:

    Prou feina vaig tenir per posar en marxa el bloc com per ara escalfar-me el cap i passar a wordpress. A tu t’ha quedat molt bé, i la foto de les roselles és molt maca 😉

Deixa un comentari

