REORGANITZANT LES CATEGORIES

Contagiada per la febre organitzativa d’en Pons, he decidit reorganitzar les puntuacions dels llibres. I no, no s’assembla a l’anterior:

– 1 ESTRELLA. Allunya’t! Fa arrufar el nas, provoca mala llet, e improperis incontrolables. Tan dolent que més m’hagués estimat no tocar-lo.

– 2 ESTRELLES. Llibres estèrils, la seva lectura m’ha deixat indiferent. No els llençaré al foc, però tampoc calia que entressin a la meva vida. Per sort s’obliden en un parell d’hores.

– 3 ESTRELLES. Entretingut. Si el llegeixes, bé, i si no, també. Però si el llegeixes passaràs una bona estona.

– 4 ESTRELLES. Prou bé per no deixar-los passar. Tot i que no són perfectes, tenen quelcom que va satisfer la seva lectura, que pensis que ha valgut especialment la pena.

– 5 ESTRELLES. He gaudit molt de la seva lectura, entra a la llista de llibres preferits.

Amb temps, intentaré aplicar aquestes categories als llibres ressenyats anteriorment.

4 pensaments sobre “REORGANITZANT LES CATEGORIES

    • Roselles diu:

      Tendia a classificar alt quan m’agradaven o enganxaven molt, sense que fossin llibres espectaculars. Al cap del temps repassava la ressenya i el que recordava, i m’havia adonat que havia estat molt generosa amb la nota. En realitat ho faig més per mi que altra cosa, pero he volgut posar-ho en un post perquè si bé abans el 3 era una nota mediocre, ara és una nota que està bé. A més, el post segurament s’auto-destruirà quan hagi repassat les notes dels posts anteriors.

  1. XeXu diu:

    T’haurà inspirat en Pons en la febre organitzativa, però convindrem que aquestes categories de puntuació s’assemblen més a les meves…

    • Roselles diu:

      Xexu, vaig estar a punt de titular una categoria “a la foguera”, i em vaig dir “no, espera, això ho has llegit en algun lloc” hehehe Ara m’he fixat bé i suposo que vols dir que s’assembla el valor que dic que té cada nota. Creu-me que sapiguent que vens sovint a aquesta casa l’últim que faria és “inspirar-me” conscientment en tu, que sé que això emprenya molt. De totes maneres, reclassificant m’he adonat que haig de pulir-ho encara una mica més, així que tampoc és definitiu.

Deixa un comentari

