ANIVERSARI (O NO)

Sense títol

Avui WordPress m’ha recordat que el meu blog fa 6 anys. No és ben bé així, per ser més correctes hauria de dir que fa 6 anys que em vaig passar de Blogger a WordPress. Cenyint-nos a la realitat, fa aproximadament 8 anys i 8 mesos que vaig encetar aquest blog.

I quan hi penso em sorprèn, perquè no sóc gaire constant en pràcticament res. I d’alguna manera també és reflexa aquí: no sóc regular en les publicacions, ni tant sols comento cada llibre que llegeixo, i puc passar-me mesos sense dir ni piu.

He canviat l’aspecte del blog varies vegades, com també la manera de fer, i el tipus de contingut. He refet posts, i fins i tot he canviat el nom del blog! I casualment ahir feia l’enèsima reorganització de mobles a casa. Tinc el meu propi sentit de la perfecció, i suposo que indirectament mostrem de quina pasta estem fets en el que fem. No em costa admetre que sóc un cúmul d’imperfeccions: inconstant, inquieta, amb interessos variables. Curiós que faci servir un terme comptable, quan mai m’han agradat les matemàtiques perquè són massa exactes i els resultats solen ser únics. No m’agrada que 2+2 siguin 4, per mi hauria de ser possible que el resultat pugui ser també 3 o 5. Si no, em sento com si una cotilla m’estrenyés i no em deixés moure amb llibertat, ni tan sols agafar prou aire. La perfecció i l’exactitud imposada, el no passar-se del dibuix quan pintes… Fer les coses com s’han de fer i/o d’una sola manera m’aclapara, no em deixa gaudir.

Tot i que no hi penso gaire, em sento orgullosa de mantenir més o menys viu aquest blog, un any rera l’altre, perquè és una petita part de mi. Us dono les gràcies als que m’acompanyeu, que hi sou o heu sigut, pels que em llegiu, heu deixat un comentari o marcat el “m’agrada”.

Jo seguiré rondant per aquí, i espero que uns quants anys més, però sempre, com cantava en Sinatra, a la meva manera.

Anuncis

8 pensaments sobre “ANIVERSARI (O NO)

  1. XeXu diu:

    Enhorabona per tots aquests anys, i que en siguin molts més! No fa gaire que segueixo l’Interfatio, però acabo de descobrir que en termes absoluts ets més antiga a la catos que jo, de finals del 2006, doncs. Em pregunto quins són els teus orígens, si el teu altre blog a blogger tenia un altre nom, i tu també. Sóc curiós per aquestes coses.

    Em sembla que no sóc tan caòtic com tu i que m’agraden les coses més encasellades, m’ajuden a no desviar-me i no cometre tants errors. Però això no impedeix que gaudeixi molt de la teva manera d’explicar les coses i de comentar, així que el que deia, per molts anys, i que jo ho pugui veure!

    • Roselles diu:

      Moltes gràcies Xexu! Jo també gaudeixo molt amb els teus posts 🙂
      He estat molts anys limitant-me a escriure sense visitar altres blogs. Per parlar de llibres i altres coses sempre he navegat per fòrums, que convida més a xerrar i conèixer els altres usuaris que els blogs. Ara faig les dues coses 🙂
      Dels origens, poca cosa et puc dir. Vaig començar amb el meu nom real, i després em vaig dir com el blog, “Univers de paraules”. I després vaig passar a Roselles/Interfatio.
      Caòtica no! Si de cas amb el meu propi sentit de l’ordre! hahaha

  2. Botika diu:

    Moltes felicitats!
    I continua així, a la teva manera, és el teu blog, només faltaria que no ho poguessis fer, això és fa per gust i no per obligació, i els que et seguim continuarem gaudint de les teves ressenyes, quan sigui i en el format que sigui, perquè el que importa és el contingut. I per molts anys que sigui així.

    • Roselles diu:

      Gràcies Botika! Jo també gaudeixo dels teus posts, trobo que tenim un gust similar pels llibres 🙂
      Et dono tota la raó, el que fas per tu mateix ho has de fer per gust i que no es converteixi en una obligació. I que el resultat, sigui quin sigui, et deixi satisfet!

  3. Pons diu:

    6 anys reals a wordpress i gairebé 9 anys de blogger? Et vaig descobrir bastant tard doncs! I el que és més greu, tu em vas descobrir tard!

    A mi si que m’agraden les matemàtiques perquè son un idioma exacte i universal, no hi ha confusió possible. Serà per això que número els posts?

    Felicitats!

    • Roselles diu:

      Gràcies!
      Si nen, ens vam trobar tard! És tan estrany com quan et presenten algú del teu poble i de la teva edat que no havies vist mai!
      T’agraden les mates? Bé, tranquil, no passa res. Ningú és perfecte 😉

  4. Anna diu:

    Sis anys ja són anys eh? Moltes felicitats i a per sis anys més 🙂 Em sembla que de tots els teus seguidors jo en dec ser la última (que no la pitjor :P) però ara ja et tinc fitxada!

Deixa un comentari

