LA JOTA DE CORAZONES (SCARPETTA 03), Patricia D. Cornwell

La jota de corazones

Títol original: All that remains
Traducció: Jordi Mustieles
Editorial : Punto de Lectura
446 pàgines. Any publicació: 1992

Al llarg de dos anys varies parelles joves han aparegut mortes i en avançat estat de descomposició mesos després de desaparèixer. De nou desapareix una parella, i la noia és la filla de la directora de Política Anti-Droga que investiga unes fraudulentes ONG que poden estar implicades en el tràfic de drogues. Tot i els antecedents, creuen que aquesta desaparició pot ser deguda a raons polítiques. Tot es complica quan una periodista amiga de la doctora Scarpetta sospita que l’assassí podria ser un agent de la CIA, i que l’FBI ho està ocultant.

Entretingut thriller policíac i polític on la doctora Kay Scarpetta, cap forense de Richmond, tampoc es salvarà de la manipulació dels organismes governamentals. A més, els medis de comunicació l’assenyalaran com part de la conxorxa i això farà perillar la seva feina.

Nota: 3/5

4 pensaments sobre “LA JOTA DE CORAZONES (SCARPETTA 03), Patricia D. Cornwell

  1. XeXu diu:

    Quina capacitat de síntesi! Pinta bé la trama, enrevessada, però interessant. De la Cornwell només he llegit ‘Post Mortem’, el primer d’Scarpetta, oi? Però si en volgués llegir, a casa la mama en tenen un munt. A veure si m’arriba una temporada més lectora, que ara selecciono força per manca de temps.

    • Roselles diu:

      Per capacitat de síntesi, la d’en Pons! 😄
      TOTES les de l’Scarpetta són enrevessades, i a vegades frenètiques. També tenen parts més pausades, com les llargues descripcions de processos químics, forenses, informàtics… i que van de conya per agafar el son a la nit.
      Sí, Post-Mortem és la primera novel·la de l’Scarpetta. Vaig recomanar llegir-los tots en ordre de publicació, però és típic de la humanitat passar dels propis consells, i he començat pel tercer. Es que el primer i el segon no els tinc, però dedueixo que començant pel tercer tampoc m’he perdut gaire cosa, i com que ja porto rellegits uns quants em fa mandra tornar enrere. Però tu fes-me cas i segueix l’ordre de publicació, eh?
      Osti, acabo de recordar que vaig escriure alguna cosa per recomanar-te Philip Roth, i ara no trobo l’esborrany. A veure si avui et puc deixar el comentari al blog.

  2. Pons diu:

    Fins hi tot jo m’he llegit un de la Scarpetta, Causa de mort per ser exactes, va ser allà en el 2003 li vaig posar un 6/10 però no em facis dir el motiu perquè tot el resum que en vaig fer va ser “Una forense que ha de descobrir una assassinat.”

    • Roselles diu:

      Aquest resum val per tots els llibres de l’Scarpetta! 😄
      Mira quina casualitat, aquest el devia llegir per primer cop també aquell any. L’he rellegit fa poc, ja publicaré la ressenya, a veure si et refresco la memòria. Clar que amb un 6/10 no crec que li vulguis donar una altra oportunitat, no? Però pensa que fa 12 anys eres una criatureta, segur que els gustos et deuen haver canviat.

Deixa un comentari

