ENTREVISTA A “LO CÀNTICH”

La Sílvia Romero és escriptora i col·laboradora de la revista digital i cultural Lo Càntich. Un dels seus projectes és la d’entrevistar els blogs literaris de la catosfera i així donar-los a conèixer. Em va fer molta il·lusió que em proposés participar-hi i ho vaig fer amb molt de gust.

Aquí us deixo l’entrevista. 

6 pensaments sobre “ENTREVISTA A “LO CÀNTICH”

  1. XeXu diu:

    Wei, que et fas famosa! He llegit només una part de l’entrevista perquè vaig amb pressa, a veure si penso de llegir l’altra part. Pinta interessant. Hagués quedat bé això d’Interferències, encara que vulgui dir el mateix. Trobo que t’escau, pel poc que et conec!

    • Roselles diu:

      Tan famosa com tu! hehehe Ja vaig llegir la teva entrevista fa temps, eh! És maco aquest projecte de la Sílvia, així ens anem coneixent tots una mica més, o coneixes altra blocs literaris.

      Sí que m’escau això d’interferència, perquè a vegades puc ser un incordi hahaha

  2. Botika diu:

    Felicitats per l’entrevista! Hi ha coses que no sabia, com que vas començar amb el blog al 2006, quan tingui temps el revisaré de dalt a baix. 😉

  3. Pons diu:

    O sigui que l’objectiu del blog es canviar la teva manera de llegir. Ahà, llavors no es com a Pons’s Blog on l’objectiu es ensenyar a la gent com de bon crític puc ser.

    No sabia que Interfatio volgués dir Interferències, això em fa pensar que algun dia hauré d’explicar el significat del nom del meu blog

    O sigui que anònima, eh? Aquesta gent anònima que té un blog son la pera.

    Sóc partidari de trolejar els nens que busquin l’auca del senyor Esteve, tens el meu suport.

    Abans parlaves de coses que no eren llibres? Com fer una sangria! Sona interessant! Em sap greu que no siguis més politemàtica.

    PD: M’ha decebut una mica que no parlessis de mi, com si no fos la llum que guia la teva vida… Per exemple, a la pregunta final hagués sigut un bon moment per parlar de la meva grandiositat

    • Roselles diu:

      Els humans tenim aspiracions més humils.

      Sempre m’he preguntat que vol dir Pons’s Blog, hi penso sovint abans d’anar a dormir. També penso que qui és la noia a la que fas referència al títol de tots els CT’s i perquè no surt al blog. La tens amagada? Segrestada? Déu meu, és això no?!?! LA TENS SEGRESTADA!!

      Ramon Pons, criticant als bloguers anònims des del 2006.

      T’afegeixo al grup de whatsapp “Trolleig a la ESO curs 2015-16”.

      Sí sí, riu-te’n, però feia una sangria que tirava d’esquena. Llàstima que m’hagi reformat, t’ho has perdut.

      La teva grandiositat és coneguda interestelarment i tots la tenim ben present. Feia falta recordar-ho?

Deixa un comentari

