CRUEL Y EXTRAÑO (SCARPETTA 04), Patricia Cornwell

cruel y extraño

Títol original: Cruel and Unusual
Traducció:Jordi Mustieles
Editorial : Punto de Lectura
498 pàgines. Any publicació: 1993

La doctora Scarpetta s’encarrega de fer-li l’autòpsia a Ronnie Joe Waddell després que aquest sigui executat a la cadira elèctrica, acusat de l’assassinat d’una jove presentadora de televisió. A certes irregularitats que succeeixen a l’execució i a l’autòpsia, se li sumen dos crims recents en el que tot indica que ha estat comés pel difunt pres, tancat al corredor de la mort des de feia 9 anys.

La doctora Scarpetta ha d’esbrinar què i qui s’amaga darrera els crims, superar una impactant pèrdua personal i alhora serà sospitosa dels crims que s’aniran succeint. Com sempre, molta feina per la doctora.

A Cruel y extraño apareix per primer cop Temple Gault, un assassí pertorbat que ens trobarem en posteriors novel·les. També apareix una adulta Lucy, la neboda de l’Scarpetta, que comença a despuntar com a experta informàtica de difícil caràcter i que serà un personatge secundari fix en les posteriors novel·les.

Com sempre, una novel·la més de la Kay Scarpetta que dona la talla com a bon entreteniment.

Nota: 3/5

2 thoughts on “CRUEL Y EXTRAÑO (SCARPETTA 04), Patricia Cornwell

  1. Acabaré pensant que la teva Cornwell és el meu Cook. De fet, diria que és força evident. La llegeixes, ho passes bé, ja li coneixes les virtuts i defectes, i sobretot, encara que n’hi hagi de molt millors, tu la continues llegint. Si ja saps què trobaràs, però et sembla bé, per què canviar.

    1. L’has clavat Xexu! A més és difícil de recomanar perquè ja veus que la dèria amb l’autor (o la sèrie) és més personal que objectiu.
      A més tinc el defecte de que no tinc mesura. Imagina’t que ja vaig pel setè llibre de l’Scarpetta, un rera l’altre! O sigui que a Interfatio hi ha Cornwell per estona!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s